lördag 18 augusti 2012

Tänk att just...

... min mailadress vinner så mycket, nu senast 760 000 dollar. Allt jag behöver göra är att kontakta de som mailat mig så har jag pengarna, jippi!!! Suck, att de aldrig ger upp... Måste ju vara så att de faktiskt finns de som fortfarande går på detta och lämnar ut alla sina uppgifter, inkl kontonummer.


Sitter här och morgonfilurar på bla en eventuell frukost o så kom jag plötsligt på en sak... Detta är faktiskt ingen vanligt helg för det här är ju min sista helg som en trött och sliten 39-åring. Nästa helg har jag förvandlats till en pigg och snygg 40-åring med heeeela livet framför mig ;-)



3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag undrar om det är glitter och glamour tema på denna stora tilldragelse nästa helg ??? Skulle vara uuuunderbart.....

Ingela Rosenholm sa...

Har inte hört Herr Bindefeld nämna nåt tema men jag håller med dig, underbart skoj skulle det vara!Om inte annat så vet jag ju någon som om några år fyller ännu jämnare än mig och då kanske det blir dags att plocka fram galastassen;-)

Unknown sa...

Ähh tråkigt o vänta flera år ju....