söndag 5 augusti 2012

Nää, det...

... gick inte käpprätt åt skogen på träningsprovet som lilla pessimisten (syftar förstås på mig själv) befarade igår men det gick inte speciellt bra heller. Men... Inga överraskningar, det som gick mindre bra visste jag redan att vi behöver träna massor på så jag fick det egentligen bara bekräftat ytterligare en gång ;-) Jätteroligt var det i alla fall tyckte både jag och Folke, otroligt nyttigt för oss båda två. Jag längtar tills nästa höst då vi ska vara med på ordinarie prov, vara skitduktiga och känna att all träning verkligen ger resultat!

Nu mullrar det så mycket här hemma så det är nog dags att dra ur modemet...
Skyndar mig att lägga upp några bilder på vår lilla dubbelkattfamilj ;-)


En katthög ;-) 
Alla fyra sov innan jag började knäppa kort.


 Den här smet Tindra in med i morse till sin lilla kille... 
Blää, den åkte ut lika fort igen!


Söt han är minstingen, eller hur ;-)

Inga kommentarer: