torsdag 9 augusti 2012

Knak!

Käkade surströmming igår (fast jag åt förstås sill som vanligt) och till det har man ju tunnbröd vilket är tokgott. Tog en tugga o så sa det knaaaak i munnen. Trodde först bara att det var nåt hårt i brödet så jag svalde. Var naturligtvis inte som jag trodde, det var tanden... Har jag tur så är det bara en lagning som gått men misstänker att det var självaste tanden som gick sönder.  Fick tandläkartid först den 22 aug så nu är det bara att hålla tummarna att den inte börjar göra ont...


Utöver surströmming och trasiga tänder så bestod gårdagen av målning, städning samt ett spår till Tage som gick riktigt bra. Trodde det skulle gå åt skogen då vi hade oturen att det kom en traktor som körde kors och tvärs precis över spåret jag lagt. Lite förvirring blev det men Tage redde upp det fint och fixade det bra!

Nu ska vi strax iväg till Timrå Brukshundklubb och träna och ikväll tror jag jag ska agera publik på mammas och Charlies valpkurs på Sundsvalls Brukshundklubb ;-)

Inga kommentarer: