måndag 2 juli 2012

Var inte direkt...

... så jag jublade i morse när klockan ringde och jag insåg att del ett av semestern var slut och det var dags att ge mig av till jobbet igen. Jag överdriver inte om jag säger att min motivation = noll! Är nog så att man lurar kroppen lite genom att dela upp det så här. Men... Det gör inget för om två veckor så får gammkroppen slippa betonghuset i stan i hela fyra veckor - så skönt!

Mycket trevligt kalas var vi på i lördags och så här såg vi ut ;-)



Extra roligt var det när Magnus tyckte att peruken kliade och tog av sig den... Vips så var hippien borta och istället hade jag en munk vid min sida ;-) Munken kom tyvärr inte med på någon bild vilket var synd.

1 kommentar:

Kattis sa...

Å Gud va roliga ni ser ut. Klockrena hippies. :-) Härligt att bröllopsresan blir av också.