söndag 15 juli 2012

Igår kom dagen...

... när jag äntligen fick träffa lilla Lisa!


Sötaste lilla tjej jag sett (bortsett från min egen förstås) och jag ville inte slappa henne ifrån mig. - Hmm, kanske stoppa ner liten Lisa i väskan och ta med hem, undra om de skulle sakna henne... Så började det efter en stund spraka i blöjan och bara sekunderna efter så kom det där ljudet som kommer från små bebisar och då bestämde jag mig lite kvickt att jag lämnar kvar henne här hos lillebror ändå, puh... 


Hela fina familjen är samlad med världens stoltaste lilla storebror Axel....


 ... som genast blev Gerda Estelles nya favorit. Hihi, va söta de var båda två när Axel gick med henne i koppel ;-) På onsdag ska sötaste Axel vara med mig och hjälpa mig med alla hundar, mysigt ska det bli ;-)

Kvällen avslutade vi med god mat. Blev knipa, hasselbackisar och grönpepparsås och så till efterrätt hallonpaj med vaniljvisp - mumsigt värre!

Magnus-mys med Ove och Gerda ;-)

Inga kommentarer: