måndag 18 juni 2012

Varg dödade djurskötare!

Mm, och som vanligt väcker det starka känslor även hos lilla mig... Men eftersom jag fick så förbannat ont i huvudet igår när jag hörde talas om eländet så tänker jag inte skriva nåt om det här, orkar inte. Tror för den delen ni inte orkar läsa om det heller då vi alla har blivit matade med denna "nyhet" i över ett dygn nu. Vi låter det vara helt enkelt!

Till något helt annat som dessutom är så skoj så jag knappt kan bärga mig! Folke och jag fick en plats på detta: "Apporteringsclinic med Anders Niklason - 3 dagar" !!! Haha, jag som anmälde intresse bara för skoj skull för jag trodde väl aldrig vi skulle komma med eftersom jag var så sent ute men tji fick jag ;-) Tre dagars drillning av både mig och Folke (främst mig), fatta hur bra och kul det blir för oss båda!!!! Stor publik på Fäviken Game Fair  får vi också vilket känns aningens (en liten underdrift möjligen) läskigt men samtidigt spännande som tusan! Innebär kanske att vi måste stryka oss från Working Testet jag skrev om häromdagen men det är det utan tvekan värt ;-)


Nu behöver vi bara hitta någonstans att bo i tre dagar men det löser sig ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

På tiden att folk fattar att det är vilda djur som är farliga !
Som vi INTE vill ha runt husknuten !!

Ingela Rosenholm sa...

Precis, otäcka djur!