söndag 24 juni 2012

Mysig helg...

... har vi haft även om vi var lite slöa igår ;-) Vi är som inte så rutinerade på att vara uppe till efter midnatt så det känns på dagen efter ;-) Trevlig midsommar med trevligt sällskap och god mat, lovar att jag åt den godaste potatissalladen av er alla!
 Midsommardagen avslutades med ostkrokar och film, "Hamilton - I nationens intresse". Kanske inte det bästa jag sett men helt ok, klart värd att se! Om inte annat är det aldrig fel att vila ögonen på Persbrandt en stund ;-)


Idag ska nya vedboden målas (som inte blev av igår) om det nu bara slutar regna. Ska sen ge mig ut och träna med grabbarna som slöat till under sista veckan ;-) Härligt är att jag bara har en endagarsvecka denna vecka, jobbar måndag och sen börjar min minisemester. Den riktiga semestern kommer vecka 29 och sträcker sig till vecka 32!

Inga kommentarer: