torsdag 31 maj 2012

Jodå, jag lever!

Mycket farande hit och dit var och varenda kväll sista tiden på både det ena och det andra som oftast har med hundar att göra men också lite skjutande. Ljust länge är det på kvällarna och klockan tickar på fort när man är inne i det man håller på med vilket är tokroligt men också innebär sena kvällar och därav lite bloggande ;-) Igår kväll var vi i Töva där Anders H hade fixat några stationer likt hur ett unghundsderby ser ut för oss som ska vara med. Kul var det och det gick hyfsat men hade naturligtvis kunna gå bättre. Folke är duktig men jag stör mig nåt alldeles vansinnigt att jag inte slipat mer på de där viktiga smådetaljerna från start, hade underlättat mycket nu för oss båda. Man lär sig av sina misstag sägs det och jag hoppas verkligen att jag kommer ihåg detta till nästa hund och inte slarvar på samma sätt igen.

Nu ska jag göra mig klar för att avverka veckans näst sista arbetsdag... Skulle verkligen inte ha något alls emot att gå på semester redan nu och vara ledig hela sommaren och hösten. Tänk va skönt det skulle vara att bara jobba mellan november och mars typ ;-)

Inga kommentarer: