söndag 27 maj 2012

Härlig helg...

... med massa skoj och sol vilket förstås också innebär väldigt lite bloggande ;-)

Missade strandstädningen med tillhörande trevligheter igår eftersom jag inte kom hem ifrån Härnösand förrän klockan var halv sju på kvällen. Trist men det var trots det värt varenda sekund för jäklars vad bra det var. Sören är helt fantastisk och suveränt var det för både mig och Folke att få den chansen att vara med. Blev varse om en del knasigheter jag lagt mig till med som jag inte hade en susning om att jag gjorde vilket tydligt förklarar Folkes beteende i olika lägen. Mycket att tänka på, nöjda och trötta var vi bägge två när vi kom hem ;-)

Dagens soliga söndag startade på Birsta. Köpte äntligen en ny telefon, storhandlade på Birsta och sedan lite morsdagsfika hos mamma i hennes stuga. Helgen avslutas strax med lite micklande och risk finns för lite frustration över diverse inställningar som jag inte har en aning om hur de fungerar på en Samsung ;-)


Inga kommentarer: