söndag 20 maj 2012

Det kan alltid gå sämre!

I går efter jaktstigen tröstade jag mig med att nu kan det i alla fall inte gå sämre, kan bara gå bättre men där hade jag förstås fel. Två stationer mer var det idag vilket betyder att man kan få ihop 40 poäng till totalt. Jag slutade på fyra poäng mindre än igår, suck va less jag blir!


Tänkte allvarligt en stund att jag skiter i det här med jaktstigar resten av den här säsongen och tar nya tag nästa år igen men...  Även om det går åt skogen som det gjort hittills så tycker jag ju att det är vansinnigt skoj alltihop, trevliga människor samt att det är kul och bra träning som jag uppenbarligen behöver väldigt väl! Bara att acceptera... Jag skjutit på tok för lite och därav resultatet. En stig kvar som jag kan vara med på och då får det gå som det går, viktigast är ändå att jag har kul ;-)

Inga kommentarer: