onsdag 18 april 2012

Sovmorgon!

Var så jäkla trött igår så när jag packade ihop på jobbet bestämde jag mig för att ta lite sovmorgon som idag. Är alltid på jobbet kl 7 så det var jag liksom värd tyckte jag och skönt som tusan var det. Vad som är ännu härligare är att jag tagit semester hela nästa vecka! Kollade vädret och det såg väl inte så hoppfullt ut men det är skit samma, mycket skoj kan vi göra ändå så länge det inte bli snöstorm! Stör mig lite när det är så mycket jag vill och borde göra och så räcker inte tiden riktigt till... Ett stort plus är dock att det är ljusare längre på kvällarna, tillkommer några ljusa minuter varje dag känns det som ;-)

Ett stort men förhoppningsvis tillfälligt minus är att det verkligen är pest och pina att vara icke rökare just nu... Har inte skrivit så mycket om det för då blir jag bara sur och ledsen och det känns som ju mer jag pratar/skriver om det ju närmare hamnar jag gränsen till att ge upp. Stör mig till och med på sluta-röka-klockan jag lagt upp här då jag blir påmind varenda eviga gång jag ser den. Borde ju vara tvärtom eftersom den visar hur vansinnigt duktig jag är men för tillfället så är den bara bläääää.  Återkommer i detta ämne när det känns mer positivt igen och krafterna är tillbaks...  Nää, jag har inte gett upp -  det är bara sjukt jobbigt!

Nu packa ihop och åka till jobbet! APT ikväll så det blir en lååååång dag idag men vad gör det eftersom jag är ledig nästa vecka ;-)

Inga kommentarer: