tisdag 24 april 2012

Soooooooool!!!!

Åååh, va glad jag blir när solen skiner! Och ännu gladare blir jag eftersom jag dessutom är ledig och kan njuta av den ;-) Bäst vi beger oss ut i tid så den inte hinner försvinna för det var väl lite regnvarning idag också om jag minns rätt. 

Myskillarna ligger på soffan nu och sover tätt ihop tillsammans nu och det gör mig också glad. För några veckor sen kändes det ju som de inte tålde se varandra över huvudtaget men det har gett med sig nu, tack och lov. Visst händer det att de fräser till åt varandra emellanåt men inte alls på samma sätt som det var då. Hjälpte alltså att direkt avbryta innan det händer nåt. Tipset att inte lägga sig i och låta dem göra upp själva fungerade inte alls, det gjorde bara saken värre. Kanske passar för andra hundar men inte alls för våra grabbar.
Försökte knäppa kort på dem från köksbordet men det blir bara en svart labbeklump, man ser inte vad det är ;-)


Inga kommentarer: