fredag 20 april 2012

Paket och semester!

Fel ordning i rubriken, jag börjar med semestern... Haha, jag har semester nu i en hel lång fantastisk och helt underbar vecka!! Jag skiter faktiskt högaktningsfullt i om det snöar för värre är det inte än att jag får klä på mig vinterkläder, det viktiga är att jag är ledig :-)

Så paketet då ;-) Hämtade ut mina "hundkläder" som jag beställt för nån vecka sen. Bobergbyxor och tillhörande väst och båda satt som de skulle! 

Byxa och väst som tjejen har men jag valde grå/svart
Det var egentligen västen som var det viktiga då det är en sån där jättebraig väst med stora fickor bak på ryggen som man lite kvickt  kan stoppa undan dummysar i. Byxorna beställde jag i bara farten då jag liks kände att jag var i handlarform. Behövde ett par ordentliga byxor med många fickor. Jeansen som jag använt nu när vi är ute är varken sköna eller speciellt praktiska.

Gårdagens övningar med Folke gick förresten riktigt bra, kul hade vi på ett hygge i Härnösand! På slutet blev det i och för sig lite yrsligt och ofokuserat men då var han trött lillkillen. Fick bra tips på hur vi kan göra med några saker som vi totalt kört fast med jag och Folke. Törs inte "ropa hej" ännu men nu det känns det som det finns hopp igen ;-)

2 kommentarer:

Ullis sa...

Mäh, kom inte min kommentar med nyss? *suck*
Det verkar som att din "Rökfriklocka" har fått fnatt, för inte har det redan gått 418 dagar ;) Jag tycker fortfarande att du gör det skitbra, och att du får abstinens och känner att du mår piss, betyder ju att man inser ännu mer hur fruktansvärt mycket gift det verkligen innehåller...
BRA jobbat hur som helst, och jag hoppas att du snart kan känna att det tunga försvinner...

Skönt med semester, hur ska du vara ledig i sommar då? Jag lade in semester i listan på jobbet, men nu minns jag inte vad jag skrev - men det blir nog bra iallafall :D

Trevlig Helg

Ingela Rosenholm sa...

Haha, nä det har verkligen inte gått 418 dagar :-) Iddes inte krångla med den där nu så jag tog bort den, störde mig bara på den ändå.

Ja, det ska bli skönt med semester. Jag har lagt in tre veckor bara i sommar men kommer nog peta in två veckor till någonstans, har bara inte bestämt vart ännu ;-)