måndag 9 april 2012

Oj, sov visst...

... lite länge idag igen men skönt som tusan var det. Vaknade halv nio och då var det faktiskt lite småkyligt här inne. Lite eld i spisen nu som sprakar och kaffet är kokat och klart ;-) Gillar den goda kaffelukten och mysiga eldsprraket lite extra på just helgmornar ;-) Tyvärr slog jag igång en maskin tvätt också som kommer störa den friden om si så där 30 minuter när den börjar centrifugera....

Trevligt hade vi igår på mammas och Reginas kalas. Fantastisk god mat och efterrätt fick vi och de verkade nöjda med sina presenter ;-) Men alltså... Axel är nog världens roligaste, sötaste och charmigaste unge på riktigt! Ska bli så kul i sommar att få se om han får en lillebror eller lillasyster och om den lilla filuren blir lika charmig som sin storebror, är vääääldigt svårslaget ;-) Jag gissar förresten på att det blir en kille till jag!

Vinter ute igen så jag tror jag ska passa på att  göra nåt skittråkigt idag... Men om jag är riktigt flitig och har lite självdiciplin så kan det löna sig med lite belöning i form av mer semester under veckan som kommer och det skulle verkligen vara sååå skönt!



1 kommentar:

Unknown sa...

Eldade vi med i morse.. Ruggigt väder..