söndag 1 april 2012

Nytt, nytt, nytt och ett säkert vårtecken!!!

Ända sen jag skaffade mig den här bloggen har jag stört mig nåt alldeles vansinnigt över adressen jag valde. Nu när det liks var skitväder ute så gjorde jag slag i saken och ändrade men herre guuud vilket mickel och vilken tid det tog! Mitt i alltihop så kände jag att hysterin osökt började smyga sig på och tänkte då: Jag skiter i det här och slutar blogga istället, grrrr!!!  Men det löste sig tillslut och med ny adress så ville jag förstås ändra lite utseende också ;-) Har väl ställt till så ni inte hittar rätt på mig nu men tror det löser sig också....

Som ett litet avslut på detta inlägg så tänker jag dela med mig av ett stensäkert vårtecken... Den här lilla krabaten plockade jag från Tage i går, satt mitt emellan ögonen på honom och surplade i sig labbeblod  :-(




1 kommentar:

Kattis sa...

Puh, vad glad jag blev. Undrade vart du tagit vägen!!!