onsdag 11 april 2012

Naturligtvis...

... så var min lilla prestationsångestatack helt i onödan men det förstod jag ju. Fyra tjejjer med varsin fyrbent kille var vi och jäklars va kul det var! Folke var jätteduktig igår med tanke på att det var första gången vi tränade tillsammans med det här gänget. Insåg förstås va lite vi kunde jag och Folke och va otroligt mycket vi har att lära men det är ju just det som är så kul ;-) Tanken är nu att vi ska köra tillsammans varje tisdag så nu är jag jätteivrig att vi ska ge oss ut och träna på de tips vi fick jag och lillgrabben så de bitarna fungerar lite bättre nästa gång. Så det där med Unghundsderbyt i Juni.... Haha, ska jag vara klok och realistisk så är det väl egentligen helt vansinnigt galet men... Jag ska ta mig sjutton anmäla oss ändå så har vi liksom det att träna inför och sen får det gå hur det vill ;-) Det kan ju som inte mer än att gå åt skogen men då har vi lärt oss nåt av det också. Ska göra det nu i skrivande stund annars fegar jag väl ur lik förbaskat. Vänta lite bara, häng kvar....

Så, nu är vi anmälda - spännande!!!

Denna gråa och regniga onsdag kommer att tillbringas hemma med massa jobb som går så mycket snabbare och enklare om jag får sitta ifred utan massa spring omkring mig som det är på jobbet. Himla skönt och bra förmån att kunna göra så emellanåt när det behövs ;-)

O röksuget då...? Lika illa fortfarande men det är väl bara att bita ihop :-( Min högsta önskan just nu är bara att den skiten ger med sig nån gång för det suger åt skogen för mycket energi av mig!

Inga kommentarer: