söndag 1 april 2012

Kul med kort!

Tänk att det är så kul när man får till en sån där riktigt bra bild!!! Jag blir så nöjd och vill visa hela världen och just därför är det ju så hímla bra med en blogg där man kan sprida lite gott självförtroende till folk som läser och tittar helt frivilligt... Haha, nu menar ju jag de där gångerna när man verkligen blir extra toknöjd, här sprider jag ju bilder mest bara för att det är kul ;-)

Skrattade när jag tittade på bilderna från igår! Visst blir vissa bilder bra men emellan dem blir det hiskeligt massa skräp också... Och när det gäller djur så gäller det ju dessutom att fånga dem i precis rätt ögonblick. Här är ett exempel på bilder jag tagit med knappt några sekunders mellanrum ;-)

Stiiiiliga killar!!!!

Eeeh, samma hundar eller????

Kul var det igår för vi var lite busiga och släppte Tello lös en liten stund. Korta stunder med hyfsat långt mellan gångerna så brukar det faktiskt fungera utan rymningsförsök. Och när han väl är lös så gäller det ju förstås att passa på att plocka fram kameran ;-)




Snyggkillen!!!!

Inga kommentarer: