lördag 7 april 2012

Kolla räknaren!!!

Snaaaaaaart slår den över på 40 dagar och hur häftigt är inte det :-) Nästan så det är värt att fira kan ju jag tycka!!!

Trots att jag är lite småmallig över det så kan jag inte påstå att jag vaknade och kände att jag hade en sån där "snygg-dag" som jag hoppades på igår ;-) Men vad gör det då solen skiner och jag inser att det är tre dagar kvar av ledighet, jippi!!!!!!!!!!!! Ett gott morgonskratt fick jag nyss då jag hörde ett konstigt prassel men jag hade full koll på hundarna så jag visste att det inte var de som lät, hmmmm.... Då ser jag en lååååång remsa toapapper som kommer ner från övervåningen, in till köket och in under bordet. Följde remsan och i ändan på den hittar jag bus-Norma som har jättekul, ligger på rygg och har rullen mellan tassarna ;-) Sötaste lilla tjejjen!!!!!

Nu lite frukost och sen får vi se vad det blir ;-)



Inga kommentarer: