måndag 30 april 2012

Bröstkoll!

Japp, då var det dags för lite bröstkoll för kolla vad som låg i brevlådan idag!


Första gången för mig men jag vet ju hur det går till eftersom en föe detta arbetskamrat väldigt bildligt visat med hjälp av ett av hennes enormt stora bröst (och jag menar verkligen enormt), ett skrivbord och en telefonkatalog. Tänker inte gå in mer i detalj på det men ni som gjort detta kanske anar ;-) Känns bra i alla fall att få komma iväg och "besikta" sig även om det är lite jobbig väntan på svaret...

Bra gick det i Indal igår och världens bästa Håkan lyckades hjälpa mitt självförtroende tillbaks lite grann när det gäller kulskytte. Hagel är ju trots allt roligast och det gick hyfsat bra med tanke på vad lite jag skjutit sedan förra säsongen. Fattar inte varför vi skjuter så lite när vi tycker det är så förbaskat skoj... Blir i alla fall en tur till dit på fredag och sen är det jaktstig i Wiskan på lördag och det ska bli sååååå kul!!!!

Perfekt mjukstart efter en veckas semester var det att jobba idag för att sedan vara ledig i morgon igen. Bra det för från onsdag och en och en halv vecka framåt blir fullt ös så då gäller det att hålla i hatten! Efter det har jag nästan en veckas välbehövlig ledighet igen ;-)

Avslutar den här dagen med en god valborgsmiddag och håller tummarna för att det skjuts så lite raketer som möjligt, helst ingenting....!

Inga kommentarer: