fredag 27 april 2012

Blev ingen...

... tur till Britt-Marie igår pga skitväder. Tråkigt men vi tar det en annan gång. Vi var bara inne och slappade hela långa dagen och det var skönt efter en vecka med massa farande hit och dit. Däremot blev det öppen träning i Töva på kvällen. Anders och Thea var också med, skoj! Vi testade några markeringar med Folke precis kring det stället där han pinkade på varendaste träd i måndags - igår ingenting! Är nog fasiken mig det beror på... Jag börjar oroa mig redan innan vi är på plats och så blir det som det blir utefter det. Dessutom så går det väldigt mycket hundar i det området under dagen och det gör väl också att det luktar mycket gott där som får en liten hormonstinn kille att tappa konceptet helt emellanåt. Jag ska inte göra sån grej av det helt enkelt. Möjligen inte utmana ödet för mycket, typ kanske korta ner avstånden där så han inte hinner hitta på så mycket trams på väg tillbaks till mig. Tränade passivitet också. Hade Folke utan koppel medan Thea jobbade och det gick över förväntan, lite pipigt i slutet men då hade han varit duktig länge ;-)

Nu ska jag göra ett tokryck med tvätt, disk och byte av sängkläder så det är gjort för sen ska vi uuuut för den där stora gula lampan som gömde sig bakom molnen hela dagen igår lyser nämligen idag. Och enligt de som vet och kan det här med väder så ska den lysa hela dagen ;-)

Inga kommentarer: