söndag 15 april 2012

70-årsfirande!!!!

Lilla svärfar fyller 70 år idag - hurra, hurra, hurra, hurra!!!!! Vi (barn med respektive) tog med honom på en liten tur i går eftermiddag till mysiga restaurangen på Hotell Höga Kusten ;-)

Skål gamle man ;-)
Trevligt, mysigt, strålande utsikt och underbart god mat fick vi.

Stora härliga tallrikar med tokgod mat!
Kalaset fortsätter för det är ju egentligen idag som är den stoooora dagen på riktigt ;-) Tårta ska hämtas under förmiddagen och i samma veva ska jag och Magnus åka ut till pappas och Christinas jättemysiga stuga på Spikarna och hämta några garderober som de ska göra sig av med. Tanken är att vi ska ställa in dem i Fannys stuga så hon får lite bättre förvaringsutrymmen både för kläder och annat.

I morgon är det kurs med SSRK och jag kommer få problem att hinna med mig... Kan inte sluta tidigare i morgon så på 1,5 timme ska jag hinna hem och hämta Folke och så tillbaks till Töva. Bara att ta sig genom stan just den tiden i rusningstrafik tar nästan 20 minuter... Kanske ska ta vägen via Birsta istället... Dessutom måste jag vara i Töva i tid denna gång så vi inte kommer i sista sekund för då funkar ingenting. Måste hinna rasta ordentligt och låta honom får springa av sig innan.

Visst, det löser sig men blir stressigt som tusan!


2 kommentarer:

Kattis sa...

Vet du om det är träning som vanligt i Timrå i morgon kväll??

Ingela Rosenholm sa...

Nä, jag såg precis att vi fått mail om att träningen är inställd kommande två måndagar. Vidarebefordrade det till din jobb-mail nyss.