måndag 12 mars 2012

Träning hit...

... och träning dit. Sluta röka hit och sluta röka dit... Blablabla, har ingenting att skriva om alls, är bara trött!

Joho, en kul sak har jag ju faktiskt! Fick ett pris idag av http://fashionforoldies.blogspot.com/ för tävlingen jag var med i ;-) Hihi, inslaget och fint var det och glad blev jag för jag älskar ju att öppna presenter. Inuti låg det en handkräm, ett läckert nagelack, en nagelfil och en sån där "peta-ner-nagelbanden-sticka". Ska testas någon kväll här i veckan ;-)


Den här låten vaknade jag förresten med i skallen o morse...


Mycket märkligt för vi har ingen väckarklocka med radio så jag förstår inte varför.  Den har dessutom hängt med mig hela långa dagen... Låten är helt ok men hoppas på en ny tills i morgon ;-)

1 kommentar:

Ullis sa...

Psst... Tror inte det där är ett nagellack tyvärr, det ser ut som nagelförstärkare ;)