fredag 9 mars 2012

Så var det dags...

... att hämta hem lilla Charlie idag efter jobbet och det gick jättebra! De kommer få det såååå mysigt tillsammans mamma och denna söta lilla plutt ;-) Trött som sjutton var han nu på kvällen men det är ju inte konstigt med tanke på allt som hänt idag. Naturligtvis hade jag kameran redo för att knäppa lite söta valpbilder och lägga ut här när jag kom hem men det hade jag inte mycket för eftersom jag glömde kameran hos mamma. Glömsk??? Jag?? Nä, det är för att jag har slutat röka! Mohahahaha, va skönt det är att konstant kunna skylla på det så fort jag klantar till det på nåt sätt ;-) Jag tycker faktiskt att jag är värd att få skylla på just cigaretterna efter all tid och pengar jag lagt ner på dem i typ 25 års tid. Jag menar ju att nån nytta kan jag väl få utav dem efter allt slit med att äntligen sluta med dem, lite rättvisa tack samt ett stort hurra för mig som är så förbaskat duktig!

Nu ska jag bara njuta av denna mysiga helg som garantrerat blir miljoner gånger mysigare än förra katastrofhelgen ;-)

Inga kommentarer: