söndag 18 mars 2012

Morr!

Tror ta mig sjutton att det är lika bra att gå och lägga sig igen. En sån där skitdag när allt bara går åt skogen... Fastnade med morgonrocksärmen i dörhandtaget på väg ut från toa så det tog tvärstopp och jag gjorde illa lillfingret, tappade ett ägg i golvet och innan jag hann tänka så hade hundarna slickat upp skal och allt (tror inte det är så bra med skal), ställde hundmatskålarna för långt ut på kanten så hela skiten tippade ut på golvet o som pricken över i så kokade kaffet över så jag har torkat kaffesump huuuur länge som helst...

Allt detta och klockan är inte ens åtta ännu, hur i all världen ska denna dag bli... Suck, kl 13 ska jag dessutom på en grej som jag lovade i nåt vääääldans svagt ögonblick. Förstår verkligen inte hur jag tänkte :-( Mm, suuuur då... Men den här gången är det inte nikotinet som är boven. Nä, den här dagen är bara "en sån där dag..."!

Inga kommentarer: