fredag 16 mars 2012

Kolla, kolla...

... va klockan tickar här ovan, snaaart slår den dessutom över till 18 dagar! Fick förresteb frågan när jag ser mig själv som rökfri, alltså när går jag över från att vara en "kämpar-med-att-sluta-röka-rökare" till en "ickerökare"? Hmm, för min del så är jag redan en "ickerökare". Jag kommer aldrig mer att ta ett bloss, är helt övertygad!

Slutade med plåstren också i måndags, använder sprayen i krissituationer men nu ska jag försöka låta bli den också. Är alltså inte bara rökfri utan också helt nikotinfri sen igår eftermiddag. Blir det allt för jobbigt kommer jag självklart att använda sprayen men jag känner att jag måste testa i alla fall ;-)

Nu ska jag fixa en sockerkaka så det finns nåt gott fika hemma att inta utomhus i solstolen lite senare ;-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Blir imponerad av dej nu faktiskt och tycker att det är stort att du slutat röka. Heja Heja och ha nu en skön fredag och en härlig helg. Jag ska lite senare försöka packa bilen och sen hämta Micke vid jobbet och därefter fara till stugan.

Ingela Rosenholm sa...

Tack så mycket! Är faktiskt också så tokstolt över mig själv så jag nästan spricker ;-) Ha en mysig helg i stugan nu heeeela stora Åsman-flocken!