onsdag 14 mars 2012

Glad!!!!!!!!

  • Glad för att jag bestämde mig för att vara ledig torsdag och fredag. Ska bara vara med grabbarna och göra skojsiga saker.
  • Glad för att jag hade en godispåse på skrivbordet idag som bara väntade på godisattacken som infann sig si så där kring 15-snåret.
  • Glad för att jag har bestämt mig för att nu ska jag inte falla för fler godisattacker, två st på två dagar får vara nog!
  • Glad för att jag fick gå hem en timme tidigare från APT ikväll då de ändå bara skulle diskutera sommarschemat för skiftgående som jag liks ändå inte blir inblandad i ;-)
  • Glad för att världens bästa kärlek hade fixat en av mina favvorätter, dagsfärsk stekt strömming med potatismos - mumsfillibabba!
  • Nu är jag mätt och nöjd och glad att snart få krypa ner under täcket med världens bästaste Magnus och bara mysa ;-) 

1 kommentar:

Kattis sa...

Visst är det härligt att vara glad! Tar så på krafterna att vara ilsk. Låter som du haft en bra dag.