onsdag 8 februari 2012

Tänk om jag aldrig blir frisk?

Precis så känns det just nu men har förstås fel, såklart jag blir frisk nångång ;-)

Eftersom det inte finns någon ork till något vettigt så har jag ängat förmiddagen under en filt och tittat på några "play-kanaler". Ett av programmen var de där Minimodellerna och jag tror inte ens jag behöver beskriva känslan, ni förstår ändå... Inte gjorde programmet mig friskare i alla fall ;-) Så letade jag rätt på en sån där riktig bimbo-blogg jag blivit tipsad om... Där är det inte heller så mycket mer att säga än typ: Hahahaha, stackars lilla dumma människa!!!! Inte nåt fel på självförtroendet där, eller... Är det kanske just ett dåligt självförtroende som ska döljas av en vidrig attityd mån tro?

Själv är jag ingen direkt hit i varken modellvärld eller som bloggbimbo just nu... Likblek, minimala knallröda och vätskefyllda ögon, toktorra läppar och sårig under näsan... Skjutsade Fanny till bussen förut vilket var en riktig kraftansträngning. Och eftersom jag känner mig helt anskrämligt ful så passade jag på skicka in henne på affären och köpa lite gott fika åt mig innan bussen gick. Glömde säga att hon skulle köpa nån rolig tidning, typiskt! När jag är sjuk vill/behöver jag ha skvallertidningar för att bli frisk.... O fikat då? Jo, det var säkert jättegott om jag haft nån smak...

Nu säger kroppen att det är dags att sova lite, bäst att ställa en klocka kanske ;-)

Inga kommentarer: