tisdag 7 februari 2012

Stackars killar...

... som blev så förväntansfulla när de märkte att jag skulle stanna hemma och så orkar jag ingenting...

Har sovit, snörvlat, sovit och snörvlat... Så när det har funnits ork så har jag suttit vid datorn fastän det svider som sjutton i ögonen. Hittade en träningsdagbok (http://mydogzonee.se/) som jag registrerade mig och killarna på, riktigt trevlig och bra då det var allt ifrån rallylydnad till jaktträning. La in lite grejer och får väl se hur länge jag lyckas hålla den uppdaterad. Har ju testat vanliga pappersvarianten men lyckas inte så himla bra, den blir som bortglömd hela tiden. Kul skulle det vara om jag lyckas för det är lite skoj att se resultaten, ha kvar dem samt som det är lite press att ge sig iväg ut när man faktiskt gjort en plan ;-)

Nu sova en stund igen...

Inga kommentarer: