torsdag 16 februari 2012

Slutfegat!

Åhååå, va bra det gick med Tage och skidåkningen igår! Gav mig sjutton på att sluta tänka så mycket och bara åka - Vilken skillnad :-) Jag känner att jag börjar få lite bättre koll, Tage börjar också fatta vad det är frågan om och det syns att han tycker det är skoj. Ska förstås fortfarande nosas lite, speciellt från början. Det går absolut inte jättefort (lagomt för lilla mig) men han drar framåt och då är jag nöjd ;-) Blev bara ett varv igår men jag var trött efter lång arbetsdag med APT fram till 19 så jag bestämde mig för att vi skulle nöja oss så för den här gången.

Ska förresten försöka anamma det där med att inte tänka så mycket och bara tuta och köra istället även när det gäller massa annat. Jag slösar alldeles för mycket energi på att fundera vilket gör att jag jagar upp mig för saker och ting innan jag ens startat och oftast helt i onödan... Något av ett kvinnligt problem tror jag faktiskt ;-)

Avslutar kvällen med en liten Nemi för det var ett tag sen nu ;-)



Sov sött!!!!!

Inga kommentarer: