söndag 5 februari 2012

Mitt fel!

Det är bara att konstatera att det inte finns någon som helst ursäkt för att inte träna med Folke på dryga veckan som jag skrev tidigare. Finns inte tiden så finns det bara ett alternativ - prioritera om och lös problemet! Vi tog en prommis nu på eftermiddagen och jag märkte direkt att det jag var så nöjd med för några veckor sedan inte fungerar längre, vi har tagit typ 10 steg tillbaks - grrrrrrr! Jaaaa, jag vet att träning är en färskvara och måste underhållas men nu är det som det är och bara att ta nya tag... Tage är det enklare med, känns att han blivit storkille. Han behöver självklart också träning men en vecka utan gör inte samma skada, det som finns hos honom sitter. Dessutom blir han inte lika hyyyyyyper som Folke... Men som sagt... Mitt fel, bara att ta sig i kragen!

Även om det var en del tjafs längs vägen så var det riktigt mysigt, solen sken och kylan bet så där lagomt i kinderna ;-)

Tre snyggingar på prommis ;-)

Tjusigt som sjutton!!!

Det blir lite kallt om tassarna när
man står stilla...

... och då kommer förstås husse snabbt
till undsättning för världens
bästa harjägare ;-)

1 kommentar:

Kattis sa...

Ingen hit att vara vovve den här helgen, synd när det var så fint väder!