onsdag 22 februari 2012

Fullspäckad vår och semesterplanering!

Nu har jag bokat in flera kurser i vår för både Folke och Tage och plats fick vi också, såååå kul! Lite jakt samt allmänlydnad, lagom mix ;-) Nu är det bara att hålla tummarna att de inte krockar med varann för det vore förbaskat synd... Målet är ju att vi i sommar ska starta på ett nybörjarprov jag och Folke och det ska vi fixa! Men förstå va pirrigt det blir... Blir nog inte många timmars sömn den natten innan det är dags ;-)

Nångonting helt annat som känns väldigt märkligt är att det visst är dags att planera sommarsemestern och hur avlägset känns inte det? Mailet vi får ang detta kommer ungefär samma tid varje år och jag blir precis lika förvånad varje gång.  Har absolut ingen aning ännu hur jag vill göra i sommar, hur länge jag vill vara ledig eller när. Sammanhängande semester blir det i alla fall, så långt har jag kommit i planerna ;-) Just nu siktar jag först in mig på helgen som kommer och håller alla tummar jag kan att meterologerna har rätt denna gång och inte ändrar sig ;-)

Inga kommentarer: