fredag 6 januari 2012

Vaken redan...

Klockan skulle ringa först om en timme men det finns en liten labbekille här hemma som tyckte det var färdigsovet redan 4:45... Spelar ingen roll att jag drog täcket över huvudet och höll för öronen så hörde jag dessa fyra tassar som gick omkring i sovrummet vankades fram och tillbaks, fram och tillbaks. Gav helt enkelt upp efter en stund. Lite surt att det blev ett tidigare uppvaknande idag när jag är ledig än när jag jobbar men sånt är livet! Nu har jag tänt ljus, hällt upp kaffe och då är det allt lite mysigt ändå. Folke då? Haha, han ligger under köksbordet och sover så sött ;-) Han ville alltså bara ha upp nån av oss och han lyckades ;-)

Om någon timme så ska vi bege oss ut i skogen på harjakt. Lite extra spännande idag då vi ska inviga vår nya pejl "Garmin Astro 320" som vi äntligen har unnat oss själva ;-)

Inga kommentarer: