tisdag 17 januari 2012

Svårt och bestämma mig...

... har jag haft idag angående "en grej" som jag tänkte att jag inte bara kunde släppa då allt är värt att undersökas först. Så blir jag sååå velig och har dessutom inte all tid i världen vilket man önskar just såna här gånger. Suck, velande är splittrande och så går det inte att fokusera på det man ska ägna sig åt så... Nu har jag bestämt mig för att bara vela en liiiiten stund till och sen får det vara nog! I morgon bitti vaknar jag helt säker på hur jag ska göra :-) Ska jag eller ska jag inte...? Kanske inte ens vågar...?

2 kommentarer:

Ullis sa...

Mäh.... Sånt här gillar inte jag... Du måste ju berätta vad det är du velar om - jag blir ju såååå nyfiken!!!!

Ingela Rosenholm sa...

Haha, o för att göra dig ännu mer nyfiken så vaknade jag i morse och tänkte "-Nää, jag vågar inte". Så mitt velande slutade helt enkelt med att jag struntade i det ;-)