söndag 8 januari 2012

Mä...

... helgen är snart slut - vart tog den vägen? Lång tid till nästa långhelg nu, typ påsk måste det ju vara... Tur det finns flex sparat och därmed möjligheten att förlänga helgerna själv. Har faktiskt redan skickat frågan till "bossen" angående torsdag och fredag om två veckor, borde inte vara några problem. Eller tänk om jag skulle slå på stort och ta hela veckan, slösa några semesterdagar också. Tål helt klart att fundera på ;-)

Idag då? Till att börja med så sov jag till halv tio, skööööönt! Planen var egentligen harjakt idag men Tello har ett sår under tassen sen i fredags så vi fick helt enkelt sumpa de planerna. Var ju skare under nysnön men vi tyckte den var så hård att han inte skulle gå igenom. Vi hade nog rätt i stort men på vissa ställen var den nog lite tunnare ändå, typiskt! Just nu funderar jag på om jag ska ta med mig Folke till Sidsjön ett varv för att träna hundmöten, vi behöver det... Men jag är som sagt bara i funderingsstadiet än så länge... Måste få i mig lite frukost först så jag får kraft att bestämma mig ;-) Äggen kokar och är snart klara...

Ha en härlig söndag!!!!!

Inga kommentarer: