fredag 30 december 2011

Jag avslutade 2011...

... med en räv till bakom huset uppe vid saltstenen. Fasiken inte lätt att smyga när det är skare men hur som helst så gick det bra. Tyvärr var det inte skabbisen som vi väntat på, den här såg frisk och fin ut ;-)


Fast det är klart, det är ju faktiskt en dag kvar på 2011 så det kanske inte är den sista ändå... Blir ingen harjakt i morgon då det är alldeles för vasst :-( Vi tar en tur ut på området istället för att se om vi ser några rådjur eller kanske räv. Blev ju ingen julmorgonjakt så vi tar helt enkelt en nyårsmorgonjakt istället. Sista dagen på rådjur i morgon dessutom men räven, den är lovlig många månader till.

Nyårsafton ska firas med glittrig svägerska med sambo och deras Britta som också ogillar det här med raketer precis som Tello, de får stötta varandra ;-) Jag vill också vara glittrig men det finns inga såna roliga kläder i min garderob, trist... Tänkte kolla lite på Birsta när jag var på väg hem men det var så mycket folk så jag iddes helt enkelt inte, fick hemlängtan och åkte hem istället! Kanske blir vi två till i morgon kväll men det vet vi inte än, vore skoj ;-)

Inga kommentarer: