torsdag 1 december 2011

Borta bra men hemma bäst!

Jättetrevligt hade vi igår men jag kan inte förneka att det är helt underbart att vara hemma igen även om jag nu bara var borta en natt. Precis innan jag gav mig iväg igår blev det storm här hemma, jäklars vad det tog i! Blåste gjorde det hela dagen men under ca 15 minuter stormade det så taket på carporten lossnade och flög in i skogen. Vilket brak och vilken tur att jag var hemma så hundarna var inne! Plåten flög i och för sig inte mot hundgårdarna men med tanke på vilken smäll det blev så var det skönt att de inte var där ute just då.

Resten av gårdagen bestod av en del jobb, helt underbar mat och så avslutade vi kvällen i bubbelbad utomhus. Min plan vara att lägga mig senast 23 men det blir ju inte alltid som man tänkt... 01:00 kröp jag ner under täcket och somnade sött ;-) Lite trött i morse så jag skippade frukosten och sov till halv åtta, skönt! Tog en liten mystupplur tillsammans med killarna när jag kom hem på eftermiddagen, behövde det. Är liksom inte van att vara vaken så länge, börjar väl bli gammal helt enkelt ;-)

Nu då...? Jo, strax ska jag krypa ner under täcket tillsammans med "min man" och bara njuta av att vara hemma igen!

Inga kommentarer: