söndag 27 november 2011

Så kom snön...

... och det kan inte hjälpas, jag tycker det är mysigt även om...


.... glasögon inte är det mest praktiska att ha när det snöar som värst. De åkte ner i fickan för jag såg bättre utan dem idag ;-)

Jippi, sa...


... Folke som hade glömt hur mysigt det var med snö!!!

Tage "Livsnutaren"...


... har varit med några vintrar och mindes mycket väl vad det var för vitt som lagt sig på backen. Nästan lika bra som vatten ;-)

Försökte knäppa kort på allt labbebus i snön men det var inte helt lätt då det börjat skymma.



Visst är det lite tjusigt ;-)


Hittade också nya fina julstjänor till köksfönstren samt avverkade de sista julklapparna.
Haha, jag klarade det i år *nöjd som tusan*

O bara för att jag är så jul-nöjd med mig själv så blir det ett uns jultema till kvällen. Kalvsylta och potatis till middag och pepparkakor med mögelgrädde och glögg lite senare ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Fint kort på matte dära !!