söndag 20 november 2011

Regn och shopping!

Eftersom det vart sånt surväder idag så blev det varken fixat med veden eller träning i Njurunda som planerat. Istället åkte jag och Magnus och handlade julklappar och vi blev nästan klara på kuppen! Ha, tre stycken kvar bara - sååå vansinnigt skönt! Länge sen jag har kommit så här långt innan första advent. Förra julen tex rände jag runt på Birsta helt hysteriskt dagen innan julafton och när jag väl kom hem fick jag magsjuka... Men det var då det, i år ska allt vara klart innan nästa vecka är slut. Hihi, det är mitt mål i alla fall ;-)

Börjar längta till nästa helg nu jag då vi ska plocka fram adventsstakar, tända adventljus och pynta lite och så ;-) Jag tycker och har alltid tyckt att julen med allt vad det innebär är förbaskat mysig helt enkelt ;-)


2 kommentarer:

Ullis sa...

Oj vad ni är duktiga! Jag har inte ens en susning om VAD jag ska köpa:(

Visst är det mysigt med julstämningen - håller fullständigt med...

Kattis sa...

Vi har inte heller börjat och har heller ingen aning om vad vi ska köpa. Julstämning - nää nån sån har jag inte haft på länge. Julen är inte lika kul längre när jag är här och barnen är där (trots att dom är vuxna). Känns bara sorgligt och jobbigt när man inte kan fira tillsammans.