fredag 4 november 2011

Lite rajtantajtan...

... hade det varit på en av våra toaletter på jobbet idag ;-) Haha, var in på en av toaletterna på plan två (första toaletterna efter entren) och när jag skulle tvätta händerna såg jag ett papper på hanfatet med text på tyska. Jag kan inte tyska men kunde i alla fall direkt förstå att rubriken betydde "instruktion". Nyfiken blev jag och började läsa men fattade ingenting. Men så såg jag att det var bilder med på instruktionen... Haha, det var ju en instruktion på hur man öppnar ett kondompaket och hur man sätter på den!!! Skrattade högt men grämer mig lite i efterhand att jag inte knäppte kort och skickade in till veckans bild på Fia (vårt intranät).

Kan ju vara så att det bara var nån som var in på toa och "tränade" lite men tvivlar starkt på det. Är helt övertygad om att det var några som invigde helgen eller anslutade veckan tillsammans där inne. Men varför inte välja en annan toalett i stället när det finns så många som ligger mer avskilt istället för den som ligger mitt i värsta centrum på jobbet? Eller... Det kanske var just det som var själva grejen ;-)

1 kommentar:

Ullis sa...

Hahahahahahha... Jisses! Finner inga ord :)