fredag 25 november 2011

Hoppsan...

... va fort denna vecka gick! Nu tycker jag att det är alldeles lagom att tiden lugnar ner sig lite och går aningens långsammare så jag hinner fatta att det är helg innan det är måndag igen ;-)

I morgon ska jag och Folke till Njurunda och träna tillsammans med "gammhusse" och storasyster Thea. Skottträning står det på schemat, blir spännande. Magnus och jag testade ett skott på ganska långt avstånd förra helgen och det gick jättebra så jag tror inte det här blir några problem (peppar, peppar - ta i trä). Lillkillen, som inte är så liten längre, har äntligen lugnat ner sig efter sista hormonatacken som höll på att göra stackars matte vansinnig. Nu känns det som han är sitt rätta jag igen, lite lugnare till och med! Skönt för det är baske mig inte helt enkelt att försöka åstadkomma något vettigt tillsammans när det samtidigt snurrar runt så mycket annat trams i kroppen och den lilla skallen som det gjorde för några veckor sedan ;-) Mys-Tage får nog följa med husse på harjakt i morgon tillsammans med storpojkarna. Eller så kanske han får följa med oss till Njurunda. Börjar bli dags snart att ta med dem båda två tillsammans på lite äventyr utanför trygga zonen på Tynderö ;-)

Inga kommentarer: