torsdag 13 oktober 2011

Ingen öppen träning...

... blev det ikväll, är inte kry nog för att orka med det.

Blev i stället lite häst på dagen och lite jakt på kvällen. Nä, jag red inte men var med och kikade på när ridhitler själv red ståtligaste Pastaprinsen samt longerade av den oinridne nykomlingen som jag inte minns vad han hette... Hmmmm, Anton tror jag men kan hända att jag blandat ihop det. Eller, så var det nog!

Anton ;-)

RH & PP


Bortsätt från blåsten så var det en riktigt härlig dag!
Magnus har jour ikväll och eftersom han liks blir sen så gav jag mig ut för att jaga räv. Är en speciell räv som sen augusti är på samma ställe titt som tätt förutom då när jag är där, då håller han sig undan minsann. Samma sak ikväll, såg inte symten av honom - suck! I morgon bitti ska jag göra ett nytt försök, måste ju passa på när jag är ledig. Kallt nu på mornarna så det blir varma kläder på och mycket kaffe med  ;-)

Hungrig som sjutton och Magnus är äntligen på ingående! I kväll blir det sill, potatis, kokta ägg med räksallad. Och gissa vad vi ska dricka till.... JULMUST!!!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Japp Anton var det !
fast du kunde ha tagit bättre bild på RH..PP är alltid snygg !

Ullis sa...

ÄR inte det KRIMINELLT att dricka julmust i oktober??? Joo, jag tror minsann det! Men det lät fantastiskt gott :)