onsdag 21 september 2011

39 år eller 79 år??

Jaa, man kan ju fundera hur gammal man är egentligen... Klockan är tio på kvällen nu och jag är så trött så jag tror jag kräks! Startade datorn och tänkte kolla runt o skriva lite men nu vet jag ta mig tusan inte om jag orkar. Alla former av ansträngningar (stora som pyttepyttesmå) måste tydligen numer ske innan kl 21 annars är det stört omöjligt.

Tur är att det finns skojsiga saker att hitta på efter jobbet annars skulle jag antagligen somna direkt när middagen är intagen. Smet i alla fall iväg redan kl 15 idag på friskvård och ägnade en stund med fina Tant Ella ;-)


Stilig dam hon till vänster va ;-)
Själv ser jag ut som jag sålt smöret och tappat
pengarna men så var det faktiskt inte... I själva verket så var jag väldigt
nöjd för det gick riktigt bra för oss båda idag!
För övrigt så vill jag säga att jag verkligen tokälskar detta vackra höstväder (bortsett från regnrusket i måndags förstås). Fina och friska höstdagar är baskemig de härligaste på hela året! Hoppas det håller i sig i helgen också :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Känner igen Mamma Mu iaf ...

Kattis sa...

Vilket fint foto på dej och Ella!

Ingela Rosenholm sa...

Fast jag hade ju kunnat se liiiite gladare ut ;-)