lördag 6 augusti 2011

Rätt nöjd...

... med mitt beslut att stanna hemma istället för att följa med ut på måsjakt. Klev upp i natt med Magnus och fikade lite med honom och redan då regnade det som bara den. Var sååååå mysigt att krypa ner under täcket igen när måsjägarna rullade ut från gården i gammvolvon ;-) Lika mysigt tyckte de tre killar som var kvar hemma med mig att det var när jag lät dem komma upp i sängen med mig, alla tre. Vi somnade om gott och sov till åtta, skööööönt!
Regnar fortfarande... Hundarna har ätit frukost och är "kissade", sängen bäddad, kaffe kokat, två hårdbrödmackor med bästaste Svennes Kaviar på ligger på bordet och bara väntar på att bli uppätna ;-) Jag har krypit i mina myskläder och ska precis hugga in på dem. Allt är alltså som det ska vara när det är skitväder ute... Måste faktiskt erkänna att det är lite mysigt emellanåt också ;-)

Inga kommentarer: