fredag 5 augusti 2011

Måsjakt i morgon...

... men jag har valt att inte följa med... Det är jätteroligt och vi behöver fåglar att träna med men... Jag kan för mitt liv inte tänka mig att vakna senast kl 02:00 för att klä på mig, sätta mig i en båt och åka ut till ön vi ska vara på. Brukar inte ha problem med tidiga mornar men jag kan helt enkelt inte motivera mig den här gången. Vill sova till minst kl 07:00 och efter uppvaknandet kvickna till i lagomt tempo. Kanske följer jag med senare på dagen om grabbarna vill fortsätta men inte om det innefattar avfärd mitt i natten... Behöver sömn om jag ska vara människa under helgen samt orka jobba till veckan ;-)

Till nå´t helt annat... Fick reda på att det är klart nu att Kennelklubben ska flytta in i gamla ICA:s lokaler här i Söråker, såååå kul!!!! Stort blir det, så stort så det till och med planeras en agilitybana inomhus ;-) Just agility är väl jag inte speciellt intresserad av men tänk alla andra jätteroliga kurser jag och killarna vill vara med på och som dessutom kommer finnas bara alldeles "runt knuten", vilken lyx! När i tiden det ligger vet jag inte men det ska tydligen inte vara långt borta...

I övrigt är jag glad att det är fredag! Helgens innehåll kommer bestå av lite hundaktiviteter, lite hästaktivitet och antagligen en hel del aktivitet med Falu Rödfärg också... Just ja, lite mitt-på-dagen-mås-jakt också förstås ;-)

Inga kommentarer: