måndag 22 augusti 2011

Jaha...

Så var det måndag igen då...

Äh, ska inte gnälla för vips så är det helg igen ;-)

Körde ikapp med ovädret hem i kväll, ville hinna ta in Tello innan det nådde Tynderö. Hörde iofs ingen åska men kolsvart blev det och precis när jag svängde in på gården så kom det en blixt, fler än så såg jag aldrig. Men Tello hade bråttom in... Han fullkomligt kastade sig ut ur hundgården innan jag hann koppla honom men som tur var så hade han bråttom in den här gången, puh!

Nä, nu ska jag göra som jag alltid gjort just den här dagen sen jag var liten. Jag ska gå o lägga mig och sova så det blir morgon snart för det är faktiskt så att det är min födelsedag i morgon ;-) Hihi, barnsligt förtjust i födelsedagar jag och kommer alltid vara!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis grattis!!
Vad vill hon ha i paketet då??

Ingela Rosenholm sa...

Tackar tackar! Önsakar mig massor av roliga saker, mailar dig i morgon bitti ;-)