onsdag 10 augusti 2011

Hjäääälp!

Nu när vi ställt in oss på att det bara är en kattunge så hör jag självklart nåt som krafsar under golvet. Fram med kameran och nedan ser ni resultatet. Är det jag som ser saker som inte finns nu, inbillar jag mig?? Suddiga bilder eftersom jag beskärt dem. Till saken hör att jag har knäppt kort på samma ställe förut och då har jag inte sett detta... Är det en, är det två eller är det ingenting? I mina ögon är det TVÅ till, en svart med en vit strimma på nosen och en som är lite brunare...

Bilderna är tagna på samma ställe men det gick ca 15 min emellan dem... Klicka på bilderna så blir de större.

Till höger om gråa röret under "flärpen" som hänger ned...

Längst ned i vänstra hörnet...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Inte f*n ser jag nått !!

Ingela Rosenholm sa...

Hahahaha!!! Det var just det jag tänkte, jag inbillar mig!

Ullis sa...

Nääe, jag kollar och kollar, men ser inte det du ser... Eftersom Tindra inte verkar intresserad av att gå in under golvet igen, så tror jag inte att det finns nån bebis kvar där.

Ingela Rosenholm sa...

Ni har nog rätt.... jat tittar så noga så jag börjar se saker som inte finns. Men såg ni spöket då?? Haha, kolla under brädan som är längst upp på båda bilderna, ovanför "flärpen".... EN hand! Mohahahaha!