tisdag 9 augusti 2011

En liten är ute!!!

Ha, Magnus skulle bara gå upp och byta batteri i brandvarnaren i morse och gissa vad han hittade på golvet bredvid soffan ;-) Världens sötaste lilla kattunge satt där och såg rädd ut... Otroligt lik Theo vilket är helt omäjligt eftersom han är kastrerad sen lååååång tid tillbaks. Eller kan en kastrering misslyckas....?? Nää, han är kullös, helt säker på det! Hihi, duktig att fräsa är den lilla krabaten i allafall men jag förstår honom/henne, för fy vad läskiga vi måste vara... Kollade och det kan vara så att det är en tjej men det är säkert för tidigt att avgöra. Men... Här i bloggen får hon vara en liten tjej tills vi vet annat, bara för enkelhetens skull. Har henne i knät nu sen en liten stund och för tillfället är hon avslappnad, sover sött ;-) Ska strax lägga henne i lådan och se om jag får in mamma Tindra så jag kan visa vart vi lagt den henne. Ska bli spännande att se vad hon gör. Hoppas hon inte bär tillbaks henne under golvet bara. Vi kan ju inte sätta för där ännu eftersom vi inte vet om det finns fler...

Oj, vad klockan tickar iväg... Jag måste locka in Tindra o sen åka på jobbet, önskar jag var ledig idag....
Självklart har jag knäppt kort! Här är två bilder, får se ikväll om det kanske kommer bilder på fler ikväll ;-) Ska berätta lite om valpkursen då också, var för trött för det igår när vi kom hem.



Inga kommentarer: