torsdag 4 augusti 2011

Bara lullar på...

... på min lediga dag, iklädd nya mys-plysch-dressen som bara skriker ledighet och jag-gör-precis-bara-vad-jag-har-lust-med ;-) Kan tillägga att den är tvådelad, inte en one-piece vilket jag inte skulle stå ut med mig själv om jag hade. Jag förstår att de är mysiga att krypa i en kall vinterkväll när man är så där genomfrusen men det hjälps tyvärr inte, så gräsligt fult så det finns inte!  Ni som känner mig vet att jag brukar kunna ändra mig även om det tar lång tid. Men... När det gäller dessa så tror jag faktiskt att det är kört  ;-)
Haha, såg en hel familj som hade på sig det på en hamburgerestaurang. Vi fick verkligen anstränga oss för att inte stirra eller börja skratta... Mamman och dottern hade rosa exakt likadana och sonen en blå. Pappan hade tack och lov avstått det gemensamma klädvalet, hade istället jeans och tröja ;-)

Nu blir det lite fika och sen får jag se vad som händer. Hade hoppats på en solig dag men så blev det inte. Kanske lika bra det så det blir något vettigt gjort ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tror absolut att jag ska skaffa en gräddeskär onepiece och använda på nästa familje sammankomst !!

Ingela Rosenholm sa...

Hahahaha, gör det!!!!! O så en tomteröd med lite vitt ludd på luvan till jul ;-)