måndag 11 juli 2011

Kanske måste...

... ta en tur till Birsta idag för att se om jag hittar en ny bikini. Köpte en svart (naturligtvis, typiskt mig) förra sommaren och nu känns den så vansinnigt tråkig. Tror jag vill ha nåt färggladare för en gångs skull ;-)

Förresten... Någonting har bitit mig på vristen, var säker på att det var en broms för det vimlade av dem när jag blev biten. Insektsbett får man leva med hela sommaren och visst... Jag får stora bett av broms men detta är märkligt. Blev biten i förrgår men först igår eftermiddag började det bli värre, började göra ondare samt svällde mer. Tänkte att då var det väl säkert en geting men jag har väl aldrig fått så jäkla ont inuti benet av en sån. Får jag en allergisk reaktion ter det sig helt annorlunda. En jäkla värk i hela nederbenet har jag vilket har gjort att jag sovit som en kratta i natt... Ilsket rött runt bettet och ljusare rött och svullet ända ner runt fotknölen. Konstigast är också att det inte kliar, bara gör förbannat ont. Kanske det är Tynderövampyren som bitit mig ;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kanske liten fästing ? Borelia..

Ingela Rosenholm sa...

Allergisk reaktion enligt VC men bättre idag...