torsdag 21 juli 2011

Inte lätt...

... det här med glasögon! Konstigt var när vi var hos optikern att vi inte fick låna hem bågar för att känna sig för, vill ju gärna ha andras åsikter också. Hämtade i alla fall våra nya (två par var) i tisdags och här är mina. Gillar själv metallisarna bäst så det är nog de som kommer användas flitigast.

Metallisarna framifrån...

... och från sidan.

De svarta framifrån...

... och från sidan. Haha, vad jag är lik pappa på den här bilden ;-)
Vill ha ett par som blir mörkare i solen också men de tänkte jag beställa från nätet. Minns inte var bara men jag vet någon som har bra koll på det ;-)

2 kommentarer:

Kattis sa...

Gillade oxå metallisarna bäst, de var snyggast på dej :) Kul med nya glasögon.

Ingela Rosenholm sa...

Mm, men kunde ju inte låta bli ett par svarta också... Tråkigt är att jag gillar dem inte riktigt. Kändes bra hos optikern men inte nu när jag använder dem. De är som för korta i nedkant... Tex om jag ska skriva sms så måste jag böja ned huvudet alldeles för långt för att se telefonen. Samma med tangentbordet på datorn... Inge bra!